|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tisztelt Érdeklődő! Üdvözöljük a Ticketportal webáruházban, ahol Önnek belépőjegyek lefoglalására és vásárlására van lehetősége. Tájékoztatjuk, hogy szolgáltatásunk igénybevételével Cégünk és Ön között elektronikus úton megkötésre kerülő Szerződés keletkezik, melyet magyar, angol és német nyelven köthet meg, és mely nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Lefoglalás esetén Szerződés azzal jön létre, hogy ha Vásárló helyek kiválasztása és kosárba helyezés után letöltődő, foglalás határidejét megjelenítő ablakon található Foglalás gombra rákattint. Vásárlás esetén Szerződés akkor jön létra, ha Vásárló helyek kiválasztása és kosárba helyezés után letöltődő banki fizetőoldalon fizetés gombra rákattint, majd ezt követően - sikeres fizetés esetén - böngészőprogram letölti Ticketportal webáruházának oldalát. Regisztrációnál ejtett esetleges adatbeviteli hibák szerződéses nyilatkozat elküldését megelőző javítására weboldalunkon, bejelentkezést követően megjelenő Adatváltoztatás feliratra kattintva van lehetősége. Tájékoztatjuk, hogy tevékenységünket hatályos jogszabályok szerint végezzük.
Ha már megkezdtük a jegyek lefoglalását, akkor is van lehetőségünk a regisztrálásra, a folyamat megszakítása nélkül. Ehhez nem szükséges visszamennünk a kezdőoldalra, hanem elegendő az adott oldalon megnyomni a Regisztráció, illetve a Bejelentkezés lehetőségét.
Regisztrációkor adjuk meg a kért adatokat: e-mail címünket, jelszavunkat, valamint személyes adatainkat. Lehetőség van külön számlázási cím megadására is. Internetes vásárlás esetén arra a címre állítódik ki az elektronikus számla, ami a vásárlás pillanatában van megadva a számla adatainak utólagos megváltoztatása külön díjazás ellenében lehetséges, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint. Az űrlap kitöltése és az Adatvédelmi Nyilatkozat elfogadását követően az OK gomb megnyomásával a regisztráció lezárul, és automatikusan belépünk a Ticketportal rendszerébe, ill. a regisztrációról e-mailt kapunk a megadott címre. Ha egy rendelési folyamat közben történt a regisztráció, akkor az adatok megadása után ugyanott folytathatjuk a jegyek foglalását, vásárlását, ahol abbahagytuk.
A felhasználóknak lehetőségük van a jegyek megvásárlására is az interneten keresztül, bankkártya segítségével az internetes vásárlással kapcsolatos információkat itt találja, a fizetéssel kapcsolatos feltételeket pedig itt olvashatja. Internetes vásárlás esetén vásárlóink több lehetőség közül választhatják ki a számunkra legmegfelelőbb átvételi módot: magyarországi cím esetén DPD futárral való kézbesítés három munkanapon belül (2500 Ft díj ellenében), külföldi vásárlóink számára postai úton történő kézbesítés (5000 Ft díj ellenében). Legtöbb rendezvényünknél rendelkezésre áll az otthoni jegynyomtatás (HOMEticket) lehetősége.
b) Válasszuk ki a keresett produkciót. Ez történhet a menüpontok használatával, esetleg az oldal felső részén található Kereső vagy a bal oldalt látható Rendezvénynaptár igénybe vételével.A produkció oldalán egy kis képet, rövid ismertetőt láthatunk, valamint a választható előadás időpontokat és helyszíneket. A kívánt időpontra kattintva tudunk továbblépni. Amennyiben az időpontra nem lehet kattintani, akkor a jegyfoglalás valamilyen okból nem lehetséges az okról rövid üzenet tájékoztat.
c) Az időpont kiválasztása után letöltődő oldalon érkezési sorrendes-, ill. állóhelyes rendezvény esetén nincs más dolgunk, mint megadni az igényelt jegyek számát. Az egy regisztrációval maximálisan igénybe vehető jegyek számát a kék sáv felett olvashatjuk.
Nézőteres, helyre szóló jegyes rendezvények esetén a nézőtér sematikus térképét, továbbá azon szektorok listáját láthatjuk, melyekben van megvásárolható belépőjegy. Kattintsunk a választott szektor nevére vagy helyére a térképen, majd kattintsunk bele a helyeket ábrázoló fehér négyzetekbe a kiválasztáshoz.
d) Ha kiválasztottuk a kívánt helyeket vagy azok számát, kattintsunk a Foglalás/Vásárlás gombra. A b., c. és d. pontok megismétlésével több különböző rendezvényre szóló jegyet is kosarunkba tehetünk.
e) A Foglalás/Vásárlás gombra kattintva letöltődő oldalon (Kosár tartalma) egy összesítést láthatunk a kiválasztott jegyekről és a fizetendő összegről.
FIGYELEM! Foglalását bármely megadott irodában átveheti, de csak akkor, ha tudja a foglalási számot, így gondosan őrizze meg azt.
A sikeres foglalásról e-mailben is tájékoztatást kap a regisztrációkor megadott címére. A foglalási számot az e-mail is tartalmazza. Ha nem kapott e-mailt, akkor ellenőrizze, hogy helyes e-mail címet adott-e meg, nem telt-e be postafiókja, stb. FIGYELEM! A Budapesti Operettszínház rendezvényeire a Színház kérésére jegyek lefoglalására nincs mód, így ezeknél a rendezvényeknél csak internetes vásárlásra van lehetőség, vagy a jegyirodákban történő vásárlásra, előzetes foglalás nélkül.
Az átvétel módjának kiválasztása után kattintson a FIZETÉS gombra, ekkor automatikusan belép a bank kártyaelfogadó oldalára. Töltse ki a szükséges adatokat, és kattintson a TOVÁBB gombra. Ezt követően egy összesítő oldalra jut, ahol a Fizetés feliratra kattintva indíthatja a tranzakciót. A tranzakciót követően visszajut a Ticketportal oldalára, ahol ha sikeres volt a fizetés megtalálja majd a vásárlás hétjegyű azonosító számát. Amennyiben átvételi módként a HOMEticketet választotta, ezen az oldalon van lehetősége a jegyek kinyomtatására. A folyamat végén azonnal kap visszaigazoló e-mailt a sikeres vásárlásról, illetve elektronikus számlát, mely a regisztrációkor megadott számlázási adatokra van kiállítva. A vásárlás azonosítóját az e-mail is tartalmazza. Ha nem kapott e-mailt, akkor ellenőrizze, hogy helyes e-mail címet adott-e meg, nem telt-e be postafiókja, stb. Sikertelen tranzakció esetén a webáruház automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben személyesen, a honlapon található eladóhelyek valamelyikében van lehetősége átvenni és kifizetni azokat. Ha a Budapesti Operettszínház rendezvényére kívánt jegyet vásárolni, akkor mivel a színház kérésére nem lehetséges a foglalás - a sikertelen vásárlást követően pár perc elteltével ismét elérhetővé válnak a helyek a webáruházban, vagyis ebben az esetben nem kerülnek foglalásra (ezt a foglalási határidőként megjelölt 1900.01.01. is jelzi).
Az átvétel módjának kiválasztása után a Fizetési módok közül válassza ki a Mobil Vásárlás T-Mobile ügyfeleknek opciót, majd adja meg a terhelni kívánt számlához tartozó telefonszámot (A T-Mobile Mobil Vásárlás szolgáltatásáról ezen az oldalon kaphat bovebb tájékoztatást: http://www.t-mobile.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobilvasarlas/mobilvasarlas ) majd kattintson a FIZETÉS gombra. A megadott telefonszámra jóváhagyást kérő SMS érkezik, melyben tájékozódhat a jegyek ellenértékéről, illetve a kiegyenlítésre használt egyenleg típusáról (havi számla, Kapcsolat pont vagy univerzális egyenleg). Kérjük, erősítse meg a vásárlást egy "igen", "OK" vagy üres válasz SMS elküldésével a +36-30/8100-000-ás számra! A fizetés jóváhagyására 5 perc áll rendelkezésre. Amennyiben nem hagyja jóvá a fizetést 5 percen belül, a tranzakció meghiúsul, és újra kell kezdenie a teljes vásárlási folyamatot a jegyek kiválasztásával kezdve. Sikeres tranzakció esetén a tranzakció sikeréről SMS-ben, a megvásárolt jegyekről pedig a ticketportal.hu-ra történt regisztrációkor megadott e-mail címre kap visszaigazolást. A visszaigazoló e-mailben szerepel az előadás(ok) címe, időpontja, valamint a jegyek száma és ellenértéke. HOMEticket vásárlása esetén jegyét rögtön a fizetés után kinyomtathatja, egy egyszerű A4-es lapra, ehhez a fizetés utáni oldalon kattintson fizetett tranzakció számára, majd a HOMEticket feliratra és a Jegynyomtatás gombra. A HOMEticket jegyeket később is kinyomtathatja a ticketportal.hu honlapra történő bejelentkezését követően, a JEGYRENDELÉSEI feliratra kattintva. A HOMEticket szolgáltatással kinyomtatott jegy maga a belépő, tehát Önnek nem kell még egyszer sorban állnia. Futár, illetve postai kézbesítés esetén a kiszállítást a sikeres fizetést követően indítjuk. Vásárláskor a T-Mobile jegyenként 65 Ft tranzakciós költséget számít fel. Sikertelen tranzakció esetén a webáruház automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben személyesen ismét megkísérelheti a fizetést, vagy a honlapon található eladóhelyek valamelyikében van lehetősége átvenni és kifizetni a jegyeket. Ha a Budapesti Operettszínház rendezvényére kívánt jegyet vásárolni, akkor mivel a színház kérésére nem lehetséges a foglalás - a sikertelen vásárlást követően pár perc elteltével ismét elérhetővé válnak a helyek a webáruházban, vagyis ebben az esetben nem kerülnek foglalásra.
A MasterCardŽ Mobile alkalmazással T-Mobile és a Telenor ügyfelei mobiltelefonjukat bankkártyás fizetésre is használhatják. A MasterCardŽ Mobile alkalmazás telepítésérol és beállításáról a következo oldalon kaphat tájékoztatást: http://www.mastercard.hu/mobile). Indítsa el telefonján a MasterCardŽ Mobile alkalmazást majd az átvétel módjának kiválasztása után a Fizetési módok közül válassza ki a MasterCard Mobile opciót, és adja meg a terhelni kívánt számlához tartozó telefonszámot, végül pedig kattintson a FIZETÉS gombra. Ezután értesítést kap a megadott telefonszámhoz tartozó telefonra, amely a fizetés adatait tartalmazza. Az üzenetben szerepel a Ticketportal neve, a fizetendő összeg és a fizetési határidő. Miután megadta az mPIN kódját és bankkártyáján rendelkezésre áll a szükséges összeg, akkor telefonjára visszaigazolást kap a tranzakció sikerességéről, a megvásárolt jegyekről pedig a ticketportal.hu-ra történt regisztrációkor megadott e-mail címre kap visszaigazolást. A visszaigazoló e-mailben szerepel az előadás(ok) címe, időpontja, valamint a jegyek száma és ellenértéke. HOMEticket vásárlása esetén jegyét rögtön a fizetés után kinyomtathatja, egy egyszerű A4-es lapra, ehhez a fizetés utáni oldalon kattintson a fizetett tranzakció számára, majd a HOMEticket feliratra és a Jegynyomtatás gombra. A HOMEticket jegyeket késobb is kinyomtathatja a ticketportal.hu honlapra történő bejelentkezését követően, a JEGYRENDELÉSEI feliratra kattintva. A HOMEticket szolgáltatással kinyomtatott jegy maga a belépő, tehát Önnek nem kell még egyszer sorban állnia. Futár, illetve postai kézbesítés esetén a kiszállítást a sikerest fizetést követoen indítjuk. Sikertelen tranzakció esetén a webáruház automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben ismét megkísérelheti a fizetést, vagy személyesen, a honlapon található eladóhelyek valamelyikében van lehetősége átvenni és kifizetni a jegyeket. Ha a Budapesti Operettszínház rendezvényére kívánt jegyet vásárolni, akkor mivel a színház kérésére nem lehetséges a foglalás - a sikertelen vásárlást követően pár perc elteltével ismét elérhetővé válnak a helyek a webáruházban, vagyis ebben az esetben nem kerülnek foglalásra.
FIGYELEM! Az otthon nyomtatható jegy (HOMEticket) minden esetben egy PDF dokumentum, azaz a vásárlásról szóló e-számla, a vásárlást visszaigazoló e-mail és hétjegyú vásárlási azonosítót tartalmazó weboldal nem azonos a belépőjeggyel!
Abban az esetben, ha valamilyen okból sikertelen volt a jegyek nyomtatása, lehetősége van azok ismételt kinyomtatására is ebben a menüpontban. Ha a megjelenített listában rákattint az adott tétel rendelési számára, majd a HOMETICKET feliratra, ki tudja nyomtatni a jegyeket, azonban ismételt nyomtatás esetén szükséges megindokolnia, hogy mi volt a probléma.
Próbáltam jegyet rendelni interneten keresztül, de a helyek kiválasztása után nem jutottam tovább.. Nem sikerült bejelentkeznem.. Rendelni szerettem volna, de a bankkártya adatok megadása után nem kaptam semmilyen visszajelzést, azonban a számlámról leemelték az összeget.. Vásároltam jegyet a Ticketportalon keresztül, azonban nem jó az időpont. Van lehetőség a jegyek visszaváltására, vagy az előadás más időpontra való cserélésére? Próbáltam jegyet foglalni az Operettszínház előadására, de nem jártam sikerrel.. Foglaltam jegyet az interneten keresztül, hogyan vehetem át őket? Rendeltem jegyeket a Ticketportalon keresztül, azonban utólag vettem észre, hogy otthoni nyomtatás helyett a DPD futár volt bejelölve átvételi módként
Van mód kultúra utalvánnyal vagy üdülési csekkel fizetni Önöknél? Interneten keresztül vásároltam jegyeket és átvételi módként a HOMETICKET volt bejelölve. Hogyan nyomtathatnám ki a jegyeimet? Nem sikerült kinyomtatni a jegyeket, mert rossz a nyomtató. Mi a teendő? Megpróbáltam kinyomtatni a jegyeket, de a jegynyomtatásra kattintva nem történt semmi. Telefonon lehetséges jegyeket foglalni? Interneten keresztül vásároltam jegyeket, azonban a számlát más névre/címre szeretném kérni. Külföldi rendezvényekre is tudok jegyeket rendelni?
|
|