Kultúrkalandor
Rólunk   Együttműködés   Elérhetőség   Hogy működik?   Jegyirodák   Új rendezvények   Keresés
 
   Színház    Zene    Fesztivál    Zenés színház    Mozi    Tánc    Sport    Egyéb     
TOP 10 HU
  FEZEN 
  SZIN 
  Sziget 2017 
  Dj Bobo 25. Jubileumi turné 
  STRAND Fesztivál 2017 
  Luis Fonsi (PR) Despacito ... 
  Körös-toroki Napok 
  Smokie 
  Apocalyptica 
  Teszt 
HÍREK
Budapest Operetta Theatre - print your ticket at home 
Operetta ship Budapest - order your tickets now 
A38 Ship - get your concert tickets from Ticketportal! 
Budapest Operetta Theatre 
KERESÉS
 

BELÉPŐJEGYEK FOGLALÁSA ÉS VÁSÁRLÁSA A TICKETPORTAL WEBÁRUHÁZÁBAN   

BEVEZETŐ, TÁJÉKOZTATÁS   

Tisztelt Érdeklődő! Üdvözöljük a Ticketportal webáruházban, ahol Önnek belépőjegyek lefoglalására és vásárlására van lehetősége. Tájékoztatjuk, hogy szolgáltatásunk igénybevételével Cégünk és Ön között elektronikus úton megkötésre kerülő Szerződés keletkezik, melyet magyar, angol és német nyelven köthet meg, és mely nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Lefoglalás esetén Szerződés azzal jön létre, hogy ha Vásárló helyek kiválasztása és kosárba helyezés után letöltődő, foglalás határidejét megjelenítő ablakon található Foglalás gombra rákattint. Vásárlás esetén Szerződés akkor jön létra, ha Vásárló helyek kiválasztása és kosárba helyezés után letöltődő banki fizetőoldalon fizetés gombra rákattint, majd ezt követően - sikeres fizetés esetén - böngészőprogram letölti Ticketportal webáruházának oldalát. Regisztrációnál ejtett esetleges adatbeviteli hibák szerződéses nyilatkozat elküldését megelőző javítására weboldalunkon, bejelentkezést követően megjelenő Adatváltoztatás feliratra kattintva van lehetősége. Tájékoztatjuk, hogy tevékenységünket hatályos jogszabályok szerint végezzük.

1) REGISZTRÁCIÓ   

Regisztrációhoz látogassunk el a www.ticketportal.hu oldalra, és kattintsunk a jobb felső részen lévő REGISZTRÁCIÓ feliratra.
Ha már megkezdtük a jegyek lefoglalását, akkor is van lehetőségünk a regisztrálásra, a folyamat megszakítása nélkül. Ehhez nem szükséges visszamennünk a kezdőoldalra, hanem elegendő az adott oldalon megnyomni a Regisztráció, illetve a Bejelentkezés lehetőségét.

Regisztrációkor adjuk meg a kért adatokat: e-mail címünket, jelszavunkat, valamint személyes adatainkat. Lehetőség van külön számlázási cím megadására is. Internetes vásárlás esetén arra a címre állítódik ki az elektronikus számla, ami a vásárlás pillanatában van megadva – a számla adatainak utólagos megváltoztatása külön díjazás ellenében lehetséges, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint.

Az űrlap kitöltése és az Adatvédelmi Nyilatkozat elfogadását követően az OK gomb megnyomásával a regisztráció lezárul, és automatikusan belépünk a Ticketportal rendszerébe, ill. a regisztrációról e-mailt kapunk a megadott címre. Ha egy rendelési folyamat közben történt a regisztráció, akkor az adatok megadása után ugyanott folytathatjuk a jegyek foglalását, vásárlását, ahol abbahagytuk.


2.) A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA: LEFOGLALÁS, VÁSÁRLÁS, KÉZBESÍTÉS   

A Ticketportal webáruházában a regisztrált felhasználóknak lehetőségük van belépőjegyet lefoglalni egyes rendezvényekre, majd azokat személyesen, a Ticketportal jegyirodáiban kifizetni és átvenni. Ez alól kivételt képeznek az Operettszínház előadásai, ugyanis - a színház kérésére - ezekre nem lehetséges a jegyek előre történő foglalása, hanem csak az azonnali, bankkártyás vásárlás engedélyezett a webáruházban.

A felhasználóknak lehetőségük van a jegyek megvásárlására is az interneten keresztül, bankkártya segítségével – az internetes vásárlással kapcsolatos információkat itt találja, a fizetéssel kapcsolatos feltételeket pedig itt olvashatja. Internetes vásárlás esetén vásárlóink több lehetőség közül választhatják ki a számunkra legmegfelelőbb átvételi módot: magyarországi cím esetén DPD futárral való kézbesítés három munkanapon belül (2500 Ft díj ellenében), külföldi vásárlóink számára postai úton történő kézbesítés (5000 Ft díj ellenében). Legtöbb rendezvényünknél rendelkezésre áll az otthoni jegynyomtatás (HOMEticket) lehetősége.


3) A JEGYEK KIVÁLASZTÁSA   

a) Mielőtt bármihez kezdenénk, érdemes először bejelentkezni az oldal jobb felső részén, e-mail címünk (2009-ben vagy korábban regisztráltak esetén felhasználónevünk) és jelszavunk megadásával. Sikeres bejelentkezés után a bejelentkező keretben vastag betűvel olvasható e-mail címünk vagy felhasználónevünk, és alatta megjelenik a „JEGYRENDELÉSEI” felirat.
b) Válasszuk ki a keresett produkciót. Ez történhet a menüpontok használatával, esetleg az oldal felső részén található Kereső vagy a bal oldalt látható Rendezvénynaptár igénybe vételével.A produkció oldalán egy kis képet, rövid ismertetőt láthatunk, valamint a választható előadás időpontokat és helyszíneket. A kívánt időpontra kattintva tudunk továbblépni. Amennyiben az időpontra nem lehet kattintani, akkor a jegyfoglalás valamilyen okból nem lehetséges – az okról rövid üzenet tájékoztat.
c) Az időpont kiválasztása után letöltődő oldalon érkezési sorrendes-, ill. állóhelyes rendezvény esetén nincs más dolgunk, mint megadni az igényelt jegyek számát. Az egy regisztrációval maximálisan igénybe vehető jegyek számát a kék sáv felett olvashatjuk.

Nézőteres, helyre szóló jegyes rendezvények esetén a nézőtér sematikus térképét, továbbá azon szektorok listáját láthatjuk, melyekben van megvásárolható belépőjegy. Kattintsunk a választott szektor nevére vagy helyére a térképen, majd kattintsunk bele a helyeket ábrázoló fehér négyzetekbe a kiválasztáshoz.
d) Ha kiválasztottuk a kívánt helyeket vagy azok számát, kattintsunk a Foglalás/Vásárlás gombra. A b., c. és d. pontok megismétlésével több különböző rendezvényre szóló jegyet is kosarunkba tehetünk.
e) A Foglalás/Vásárlás gombra kattintva letöltődő oldalon (Kosár tartalma) egy összesítést láthatunk a kiválasztott jegyekről és a fizetendő összegről.


4) A JEGYEK LEFOGLALÁSA   

Amennyiben személyesen szeretnénk kifizetni a belépőjegyeket a Ticketportal egy jegyirodájában, kattintsunk a kék Lefoglalás feliratú gombra. A következő oldalon olvashatjuk a foglalásunk számát, a jegyek átvételének határidejét, illetve elérjük a Ticketportal jegyirodáinak listáját – itt vehetjük át a jegyeket.
FIGYELEM! Foglalását bármely megadott irodában átveheti, de csak akkor, ha tudja a foglalási számot, így gondosan őrizze meg azt.

A sikeres foglalásról e-mailben is tájékoztatást kap a regisztrációkor megadott címére. A foglalási számot az e-mail is tartalmazza. Ha nem kapott e-mailt, akkor ellenőrizze, hogy helyes e-mail címet adott-e meg, nem telt-e be postafiókja, stb.

FIGYELEM! A Budapesti Operettszínház rendezvényeire a Színház kérésére jegyek lefoglalására nincs mód, így ezeknél a rendezvényeknél csak internetes vásárlásra van lehetőség, vagy a jegyirodákban történő vásárlásra, előzetes foglalás nélkül.


5) FIZETÉS AZ INTERNETEN BANKKÁRTYÁVAL   

Lehetősége van online módon, bankkártyával fizetni. Webáruházunk a CIB Bank rendszerét használja, az ezzel kapcsolatos tudnivalókat itt olvashatja el. Több átvételi mód közül választhat: magyarországi cím esetén DPD futárral való kézbesítés három munkanapon belül (2500 Ft díj ellenében), külföldi vásárlóink számára postai úton történő kézbesítés (5000 Ft díj ellenében). Legtöbb rendezvényünknél az otthoni jegynyomtatás (HOMEticket) lehetősége is választható.

Az átvétel módjának kiválasztása után kattintson a FIZETÉS gombra, ekkor automatikusan belép a bank kártyaelfogadó oldalára. Töltse ki a szükséges adatokat, és kattintson a ’TOVÁBB’ gombra. Ezt követően egy összesítő oldalra jut, ahol a Fizetés feliratra kattintva indíthatja a tranzakciót. A tranzakciót követően visszajut a Ticketportal oldalára, ahol – ha sikeres volt a fizetés – megtalálja majd a vásárlás hétjegyű azonosító számát. Amennyiben átvételi módként a HOMEticketet választotta, ezen az oldalon van lehetősége a jegyek kinyomtatására.

A folyamat végén azonnal kap visszaigazoló e-mailt a sikeres vásárlásról, illetve elektronikus számlát, mely a regisztrációkor megadott számlázási adatokra van kiállítva. A vásárlás azonosítóját az e-mail is tartalmazza. Ha nem kapott e-mailt, akkor ellenőrizze, hogy helyes e-mail címet adott-e meg, nem telt-e be postafiókja, stb.

Sikertelen tranzakció esetén a webáruház automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben személyesen, a honlapon található eladóhelyek valamelyikében van lehetősége átvenni és kifizetni azokat. Ha a Budapesti Operettszínház rendezvényére kívánt jegyet vásárolni, akkor – mivel a színház kérésére nem lehetséges a foglalás - a sikertelen vásárlást követően pár perc elteltével ismét elérhetővé válnak a helyek a webáruházban, vagyis ebben az esetben nem kerülnek foglalásra (ezt a foglalási határidőként megjelölt 1900.01.01. is jelzi).

6) FIZETÉS MOBIL VÁSÁRLÁSSAL   

A T-Mobile ügyfeleinek lehetősége van mobiltelefonja segítségével egyszerűen fizetni.
Az átvétel módjának kiválasztása után a Fizetési módok közül válassza ki a „Mobil Vásárlás T-Mobile ügyfeleknek” opciót, majd adja meg a terhelni kívánt számlához tartozó telefonszámot (A T-Mobile Mobil Vásárlás szolgáltatásáról ezen az oldalon kaphat bovebb tájékoztatást: http://www.t-mobile.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobilvasarlas/mobilvasarlas ) majd kattintson a FIZETÉS gombra. A megadott telefonszámra jóváhagyást kérő SMS érkezik, melyben tájékozódhat a jegyek ellenértékéről, illetve a kiegyenlítésre használt egyenleg típusáról (havi számla, Kapcsolat pont vagy univerzális egyenleg).

Kérjük, erősítse meg a vásárlást egy "igen", "OK" vagy üres válasz SMS elküldésével a +36-30/8100-000-ás számra! A fizetés jóváhagyására 5 perc áll rendelkezésre.
Amennyiben nem hagyja jóvá a fizetést 5 percen belül, a tranzakció meghiúsul, és újra kell kezdenie a teljes vásárlási folyamatot a jegyek kiválasztásával kezdve.
Sikeres tranzakció esetén a tranzakció sikeréről SMS-ben, a megvásárolt jegyekről pedig a ticketportal.hu-ra történt regisztrációkor megadott e-mail címre kap visszaigazolást. A visszaigazoló e-mailben szerepel az előadás(ok) címe, időpontja, valamint a jegyek száma és ellenértéke.

HOMEticket vásárlása esetén jegyét rögtön a fizetés után kinyomtathatja, egy egyszerű A4-es lapra, ehhez a fizetés utáni oldalon kattintson fizetett tranzakció számára, majd a HOMEticket feliratra és a ’Jegynyomtatás’ gombra. A HOMEticket jegyeket később is kinyomtathatja a ticketportal.hu honlapra történő bejelentkezését követően, a JEGYRENDELÉSEI feliratra kattintva. A HOMEticket szolgáltatással kinyomtatott jegy maga a belépő, tehát Önnek nem kell még egyszer sorban állnia.
Futár, illetve postai kézbesítés esetén a kiszállítást a sikeres fizetést követően indítjuk.
Vásárláskor a T-Mobile jegyenként 65 Ft tranzakciós költséget számít fel.

Sikertelen tranzakció esetén a webáruház automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben személyesen ismét megkísérelheti a fizetést, vagy a honlapon található eladóhelyek valamelyikében van lehetősége átvenni és kifizetni a jegyeket. Ha a Budapesti Operettszínház rendezvényére kívánt jegyet vásárolni, akkor – mivel a színház kérésére nem lehetséges a foglalás - a sikertelen vásárlást követően pár perc elteltével ismét elérhetővé válnak a helyek a webáruházban, vagyis ebben az esetben nem kerülnek foglalásra.

    Tudnivalók:
  • A sikeres jegyvásáráshoz a Mobil Vásárláshoz felhasználható egyenlegén rendelkezésre kell állnia a jegyek, valamint valamint tranzakciós díjak együttes összegének.
  • Egyszerre (egy visszaigazolás segítségével) csak egy előadásra vásárolhatók jegyek.
  • Egy vásárlás alkalmával a jegyek összértéke minimum 500 Ft, maximum 50 000 Ft lehet.

7) FIZETÉS MASTER CARD MOBILE−LAL   

A MasterCard® Mobile alkalmazással T-Mobile és a Telenor ügyfelei mobiltelefonjukat bankkártyás fizetésre is használhatják. A MasterCard® Mobile alkalmazás telepítésérol és beállításáról a következo oldalon kaphat tájékoztatást: http://www.mastercard.hu/mobile).

Indítsa el telefonján a MasterCard® Mobile alkalmazást majd az átvétel módjának kiválasztása után a Fizetési módok közül válassza ki a „MasterCard Mobile” opciót, és adja meg a terhelni kívánt számlához tartozó telefonszámot, végül pedig kattintson a FIZETÉS gombra. Ezután értesítést kap a megadott telefonszámhoz tartozó telefonra, amely a fizetés adatait tartalmazza. Az üzenetben szerepel a Ticketportal neve, a fizetendő összeg és a fizetési határidő. Miután megadta az mPIN kódját és bankkártyáján rendelkezésre áll a szükséges összeg, akkor telefonjára visszaigazolást kap a tranzakció sikerességéről, a megvásárolt jegyekről pedig a ticketportal.hu-ra történt regisztrációkor megadott e-mail címre kap visszaigazolást. A visszaigazoló e-mailben szerepel az előadás(ok) címe, időpontja, valamint a jegyek száma és ellenértéke.

HOMEticket vásárlása esetén jegyét rögtön a fizetés után kinyomtathatja, egy egyszerű A4-es lapra, ehhez a fizetés utáni oldalon kattintson a fizetett tranzakció számára, majd a HOMEticket feliratra és a ’Jegynyomtatás’ gombra. A HOMEticket jegyeket késobb is kinyomtathatja a ticketportal.hu honlapra történő bejelentkezését követően, a JEGYRENDELÉSEI feliratra kattintva. A HOMEticket szolgáltatással kinyomtatott jegy maga a belépő, tehát Önnek nem kell még egyszer sorban állnia.

Futár, illetve postai kézbesítés esetén a kiszállítást a sikerest fizetést követoen indítjuk.

Sikertelen tranzakció esetén a webáruház automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben ismét megkísérelheti a fizetést, vagy személyesen, a honlapon található eladóhelyek valamelyikében van lehetősége átvenni és kifizetni a jegyeket. Ha a Budapesti Operettszínház rendezvényére kívánt jegyet vásárolni, akkor – mivel a színház kérésére nem lehetséges a foglalás - a sikertelen vásárlást követően pár perc elteltével ismét elérhetővé válnak a helyek a webáruházban, vagyis ebben az esetben nem kerülnek foglalásra.


8) HOMETICKET   

Online fizetés esetén igénybe veheti HOMEticket rendszerünket is, melynek segítségével jegyét rögtön a fizetés után kinyomtathatja. Ebben az esetben a fizetés után megjelenített oldalon, a ’Jegynyomtatás’-ra kattintva, egy felugró ablakban jelenik meg a PDF formátumú jegy, melyet ki kell nyomtatnia, és ezzel jut majd be a rendezvényre. A HOMEticket rendszerről bővebben itt olvashat, a rendszeren keresztül értékesített rendezvények listáját pedig itt találja.

FIGYELEM! Az otthon nyomtatható jegy (HOMEticket) minden esetben egy PDF dokumentum, azaz a vásárlásról szóló e-számla, a vásárlást visszaigazoló e-mail és hétjegyú vásárlási azonosítót tartalmazó weboldal nem azonos a belépőjeggyel!


9) FOGLALÁSOK LISTÁJA, HOMETICKET NYOMTATÁS ISMÉTLÉSE   

Foglalásait bármikor ellenőrizheti, ha bejelentkezés után az oldal jobb felső oldalán elhelyezett keretben, az e-mail címe / felhasználóneve alatt látható JEGYRENDELÉSEI linkre kattint. Itt mondhatja le a még át nem vett és ki nem fizetett rendeléseit, valamint ezen az oldalon is lehetőséget kap arra, hogy leellenőrizhesse, sikeres volt-e a vásárlása.
Abban az esetben, ha valamilyen okból sikertelen volt a jegyek nyomtatása, lehetősége van azok ismételt kinyomtatására is ebben a menüpontban. Ha a megjelenített listában rákattint az adott tétel rendelési számára, majd a HOMETICKET feliratra, ki tudja nyomtatni a jegyeket, azonban ismételt nyomtatás esetén szükséges megindokolnia, hogy mi volt a probléma.


10) REGISZTRÁCIÓKOR MEGADOTT ADATOK MEGVÁLTOZTATÁSA   

A regisztrációkor megadott adatait késobb bármikor módosíthatja. Bejelentkezés után kattintson az ADATVÁLTOZTATÁS feliratra (fent a baloldalon, e-mail címe/felhasználóneve felett). Minden változásról e-mailben is kap egy értesítést.


11) GY.I.K. −GYAKRAN ISMÉTELT KĚRDÉSEK   

Próbáltam jegyet rendelni interneten keresztül, de a helyek kiválasztása után nem jutottam tovább..
Az interneten keresztül történő vásárláshoz regisztráció, illetve a honlapunkra való bejelentkezés szükséges. Sikeres bejelentkezés esetén, a helyek kiválasztása, majd a Fizetés/Vásárlás gomb megnyomása után letöltődő oldalon, az átvételi mód és a fizetési mód kiválasztása után a FIZETÉS gomb megnyomásával lehetősége van a jegyek bankkártyával (ill. telefonnal) történő kifizetésére. Amennyiben bejelentkezés/regisztráció nélkül kezdte meg a rendelést, lehetősége van a folyamat megszakítása nélkül regisztrálni rendszerünkbe.

Nem sikerült bejelentkeznem..
A 2009 júniusa előtt regisztrált felhasználók esetében felhasználónévre, míg az azóta regisztrált felhasználóknál a teljes e-mail címre van szükség a bejelentkezéshez. Amennyiben nem emlékszik, vagy hibás a jelszava, lehetősége van új jelszó kérésére is, amelyet az „Elfelejtettem a jelszavam” feliratra kattintás után, a regisztrációkor megadott email címre küldünk ki.

Rendelni szerettem volna, de a bankkártya adatok megadása után nem kaptam semmilyen visszajelzést, azonban a számlámról leemelték az összeget..
Valamilyen okból kifolyólag a vásárlás során nem jutott vissza sikeresen a bank fizetőoldaláról a webáruház oldalára. A fizetés során a bank először zárolja az összeget, majd sikeres tranzakció, vagyis a webáruház oldalára történő visszaérkezés esetén történik a tényleges átutalás a részünkre. Ha ez nem történik meg, akkor a zárolt összeg újra megjelenik az Ön folyószámláján – számlavezető bankjától függ, hogy mennyi időn belül. Amennyiben nem volt sikeres a tranzakció, a rendszer automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben személyesen fizetheti ki és veheti át a jegyeket a Ticketportal bármely jegyirodájában. Ha mindenképpen interneten keresztül szeretné rendezni a jegyek kifizetését, először törölnie kell a foglalást, majd újra kell kezdeni a folyamatot. A fenti eset alól kivételt képeznek a Budapesti Operettszínház előadásai, mivel azoknál nem lehetséges a foglalás – vagyis sikertelen tranzakció után a helyek néhány perc elteltével ismét megvásárolhatóvá válnak.

Vásároltam jegyet a Ticketportalon keresztül, azonban nem jó az időpont. Van lehetőség a jegyek visszaváltására, vagy az előadás más időpontra való cserélésére?
A jegyek visszaváltásara, vagy más időpontra való cserélésére csak a szervezői utasításai szerint, ill. az előadás elmaradása esetén van lehetőségünk. A honlapunkon található Piactér funkció segítségével lehetősége nyílik hirdetést feladni, és a többi felhasználóval kapcsolatba lépni a jegyek eladása, cseréje céljából.

Próbáltam jegyet foglalni az Operettszínház előadására, de nem jártam sikerrel..
ABudapesti Operettszínház kérésére nem lehetséges a jegyek előre történőfoglalása, tehát a weboldalon csak az azonnali bankkártyás/telefonosvásárlás engedélyezett. Az interneten elérhető jegyeket jegyirodáinkbármelyikében is meg lehet vásárolni.

Foglaltam jegyet az interneten keresztül, hogyan vehetem át őket?
A sikeres foglalásról azonnal kap egy visszaigazoló e-mailt, mely tartalmazza az előadás adatait, a foglalási azonosítót, valamint a foglalási határidőt. A foglalásokat csak személyesen, a Ticketportal eladóhelyein tudja átvenni és kifizetni, melyhez a foglalási azonosító megadása szükséges. A foglalási határidő – mely az adott napon éjfélig él – lejárta után a helyek automatikusan visszakerülnek a rendszerbe.

Rendeltem jegyeket a Ticketportalon keresztül, azonban utólag vettem észre, hogy otthoni nyomtatás helyett a DPD futár volt bejelölve átvételi módként…
A jegyek kifizetése után nincs mód az átvételi mód megváltoztatására. A futár a regisztrációkor megadott címre viszi ki a jegyeit, három munkanapon belül.

Van mód kultúra utalvánnyal vagy üdülési csekkel fizetni Önöknél?
Igen, a honlapunkon megtekintheti az összes eladóhelyünkről készült listát, melyben minden jegyirodánál fel van tüntetve, hogy milyen módon lehet az irodában fizetni.

Interneten keresztül vásároltam jegyeket és átvételi módként a HOMETICKET volt bejelölve. Hogyan nyomtathatnám ki a jegyeimet?
Amennyiben bejelentkezik honlapunkon, a „Jegyrendelései” feliratra kattintva megtekintheti eddigi foglalásait, vásárlásait. Ha ott rákattint a keresett rendelés számára, majd a HOMEticket szóra, lehetosége van a jegyeket kinyomtatni vagy újranyomtatni. A „Jegynyomtatás” gombra kattintva felugró ablakban jelenik meg a pdf formátumú jegy. Ha a rendszer már regisztrált egy korábbi nyomtatást, indoklás megadása után lehetséges az ismételt nyomtatás.

Nem sikerült kinyomtatni a jegyeket, mert rossz a nyomtató. Mi a teendő?
A jegyek bárhol, bármelyik számítógépen megnyithatóak és kinyomtathatóak, ha bejelentkezik weboldalunkon.

Megpróbáltam kinyomtatni a jegyeket, de a jegynyomtatásra kattintva nem történt semmi.
Ahhoz, hogy sikeresen ki lehessen nyomtatni a jegyeit, arra van szükség, hogy a böngészője ne blokkolja a felugró ablakokat, illetve fontos, hogy az Adobe Reader program is megfelelően telepítve legyen.

Telefonon lehetséges jegyeket foglalni?
Telefonon, illetve e-mail keresztül nem lehetséges a foglalás. Jegyeket csak az interneten keresztül tud lefoglalni, kivéve a Budapesti Operettszínház előadásait, mert ezeknél a Színház kérésére nem lehetséges a jegyek előre történő foglalása, csak a vásárlás engedélyezett.

Interneten keresztül vásároltam jegyeket, azonban a számlát más névre/címre szeretném kérni.
A számla arra a névre és címre van kiállítva, ami a vásárlás pillanatában meg volt adva a számlázási adatoknál. A számla megváltoztatására három munkanapon belül van mód, 2500 Ft díj ellenében, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint. A honlapon bejelentkezve lehetőség van az adatok megváltoztatására, így a következő vásárlás alkalmával már az újonnan megadott adatokra legyen kiállítva a számla.

Külföldi rendezvényekre is tudok jegyeket rendelni?
Igen, lehetősége van jegyeket rendelni a Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és esetenként más országokban is megrendezésre kerülő rendezvényekre egyaránt, amennyiben fel vannak tüntetve a honlapunkon. A lefoglalt jegyeket valamennyi magyarországi eladóhelyünkön át tudja venni. FIGYELEM! A prágai O2 Arénában és esetenként néhány további helyszín esetében csak a központi irodában (1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 49.) tudja átvenni a lefoglalt jegyeket.

 

BEJELENTKEZÉS
Név:
Jelszó:
REGISZTRÁCIÓ
Elfelejtettem a jelszavam
RENDEZVÉNYNAPTÁR